CindyyUSA.reismee.nl

De heen vlucht

Op het moment zit ik in Philadelphia te wachten op mijn vlucht naar Syracuse, maar eerst even een verhaaltje over het eerste deel..

Ik had te horen gekregen dat ik om 10:50 moest gaan vliegen dus moest om 9 uur op schiphol zijn.

We stonden natuurlijk vol in de files zo vroeg, waardoor ik uiteindelijk pas om half 10 op schiphol was.

We moesten snel in gaan checken en ik had heel erg veel geluk, ze gingen namelijk 3 min. Later sluiten! (vandaar dat er geen rij was en ik gelijk aan de beurt was :P)

Gelukkig was Maud (heeft voor de tickets geregeld) er bij om alles even uit te leggen.

Ik vond het natuurlijk allemaal super spannend omdat ik dit keer maar alleen was, ook werd het nog eens wat ingewikkelder..

Ik dacht dat ik gewoon van shiphol naar New york zou vliegen, maar dit kon niet omdat ik zo snel mogelijk op het camp moest zijn en dus naar Syracuse moest( dit was een stuk dichter bij het kamp als New york)

Pff nou eindelijk na 8 uur vliegen zit nu dus in Philadelphia ( 3.30 pm ) en om 4.38 pm vertrekt mijn vlucht naar Syracuse, deze vlucht is gelukkig maar anderhalf uur.

Op Syracuse moet ik mijn kamp bellen en komen ze mij halen!

Ook een kaartje gehad om een belletje naar huis te doen dus dat zal ik dan ook maar gelijk doen !

Het is hier nu 3.30 pm en thuis is het half 10 ! ik merk er eigenlijk (nog) weinig van dat ik al heel de dag aan het reizen ben!

Ik hou jullie op de hoogte !

(oohja het was net 30 graden en nu staat het gewoon keihard te regenen !! L )

xx

Reacties

Reacties

de buurtjes

Spannend zo hoor in je eentje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!