CindyyUSA.reismee.nl

Aankomst op kamp

Eindelijk ben ik op kamp aangekomen!

Het was nog even stressen op Syracuse omdat ik 2 telefoon kaartjes had gehad om 5 min gratis te bellen, 1 voor naar het camp te bellen en 1 om naar huis te bellen..

Dit ging ik proberen maar hij pakte het nummer steeds maar niet dus ik baalde echt enorm!! dit zal zijn omdatmijn simkaart dat nummer niet pakt ofzo?

Gelukkig was er internet op airport Syracuse dus ik had maar een mailtje gestuurd naar camp.. ik ging even naar buiten en toen kwam er al iemand aan lopen van het kamp die mij kwam halen.

Was ik ff opgelucht haha, en het was echt een toffe gozer dus de rit naar het kamp was natuurlijk stik gezellig (dit was nog een uurtje rijden met de auto)

Toen ik aankwam kwamen de adults al gelijk aanlopen haha echt grappig gelijk allerlei verhalen vertellen etc. ze zijn wel heel aardig!

Daarna heb ik mijn spullen in de cabin gezet waar ik zal slapen deze nacht, en kreeg ik een kleine rondleiding.

Morgen zal ik heel het kamp te zien krijgen en moet ik gewoon mee lopen met de activities en dit is dan ook een soort training. Nu ben ik neergesetteld in 'the chilling room' en zit hier met een aantal russen, zijn ook allemaal super aardig! dus ik ga nog even chillen ,douchen en slapen..

Greets from USA! x x

Reacties

Reacties

Bo

Wow, dat je er nu gewoon echt bent! Van het weekend nog gewoon in Nederland en nu al lekker in Amerika!! Ik hoor al wel dat het helemaal goed gaat komen daar met aardige leiding en collega's!! Zorg maar dat je het niet te leuk vindt, want we willen je wel weer terug zien hoor!:P

Kusjes

Stefan

Hey zusje ik ben blij dat je veilig bent aangekomen. Ik hoop dat het een top ervaring voor je word, maar daar heb ik wel alle vertrouwen in.
We gaan wel snel skypen hey zusje, pa en ma waren al ongerust omdat je niet had gebeld maar deze berichtjes doen wel goed;)
Ik spreek je snel

Kusje

de buurtjes

Heeeeeeeeeeeeee muppet,

Wat heerlijk dat je goed bent aan gekomen.
Geniet er lekker van.

Enne....., wie weet kom je nog wel een leuke amerikaan tegen. Ha, ha.
Offe......, zitten er ook leuke russen? Ha, ha.

Markie

Hej Cin! Super zeg wat spannend allemaal. Hele spannende reis gehad dus ook al. Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen enzo. Enjoy! x

Ienemienie

Heyz Cinn

Ik ben blij te lezen dat je na zo'n gestresste autorit en vertrek op Schiphol goed en veilig aan bent gekomen op je kamp!
en dat ze je daar heel goed hebben ontvangen
zo te lezen allemaal super- aardige mensen :)
Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen zodat je lekker kan genieten van dit grote avontuur!

Nie verliefd worden op een knappe rijke amerikaan heej, want we willen je niet langer gaan missen hoor meis! ;)~

Geniet er maar lekker van he!!!!

Dikke kus
Ineke
xxx

Luud en José

Hallo Cindy!
wat ben je toch een held! We hebben bewondering voor je! We hopen dat je een té gekke tijd zult hebben! Heel veel succes en vooral heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!