CindyyUSA.reismee.nl

NYC

weer heel wat meegemaakt !

gisteren overdag veranderd van hotel, was een heel geshouw in de subway en alles maar we hebben het overleeft.. eindelijk aangekomen in het hotel midden in chinatown

Tongue out
niemand die engels praat alleen maar chinezen die hun eigen taal kunnen hoe vervelend is dat..

maar goed de avond naar Callum gegaan een jongen van kamp die ook in ny was, eerst gingen we wat eten in het beroemde hard rock cafe, echt supergaaf ! zag er allemaal mooi uit van binnen en het eten was heerlijk! na ons dinner zijn we naar het empire state building gegaan waar we naar de top gingen

Surprised
ik was zo bang in het begin, als je daaronder staat en je kijkt omhoog en dan bij jezelf denkt ; oke daarboven ga ik de city even bekijken haha best eng.. maar ik he het gedaan en het was helemaal niet zo eng, het was overeschermd met hekken super hoog en het was gewoon echt super mooi !! de foto's komen er snel op.

vandaag was een hectische dag ik moest een hostel zoeken voor de komende dagen en kon steeds maar niks vinden, we moesten om 11 uur uitchecken in het hotel. gelukkig konden we onze koffers achterlaten. als eerst naar de bank gegaan voor geld te pinnen en daarna zoeken voor hostels.. uiteindelijk 1 gevonden en gelijk geboekt. ook moest daryl naar de airport omdat hij vandaag naar huis ging.. dit was een beetje jammer , we deden zowat alles samen. Nu in het hostel met gezellige mensen dus dat is weer een goede kant! in een paar dagen komen andere van kamp dus dat word reuze gezellig.

over een paar dagen weer back home.. wat zal dat raar zijn en ik wil echt helemaal nog niet denken aan school

Frown

maar ben blij om iedereen weer te zien en weer mijn dingen te kunnen doen !

tot het volgende berichtje! xxx <3

Reacties

Reacties

berno

Hey lieve cindy,

Wat een avontuur daar he! Klinkt allemaal supergaaf maar zal wel blij zijn als je hier weer terug bent hoor, mis een van mijn grootste fanatiekelingen.......
Maar eerst nogeven een weekje genieten daar hoor, hoop dat je nogveel gave dingen gaat doen deze week!
Dikke kus
BERNO

Luud en José

Cindy, wij zitten hier met z'n vieren stinkend jaloers te wezen!
Wauw wat heb je al veel gezien/gedaan/meegemaakt.
Zonde dat het bijna voorbij is.
Maak er een mooie laatste week van!
Byebye!

mom

hoi meissie het gaat snel nou he over drie dagen ga je weer richting airport en over vier dagen zien we je weer bij ons op schiphol het is wel vroeg opsaan voor ons maar dat is in dit geval niet erg he jammer dat daryl eerder naar huis moest als jou maar iedereen heeft thuis al wat afgesproken natuurlijk jij toch ook he ik tel de dagen af nu want ik mis je wel hoor liefje nou veel liefs van ma en zie je snel weer

mom

hoi cindy wat ik bedoelde met thuis is dat jij toch ook bij vertrek al wist wanneer je weer naar huis zou vliegen dat was toch al geregeld door maud hey maarre dat weekend naar londen weet ik ook niet wanneer dat kan het volgende weekend heb je zondag al wedstrijd dat moet je thuis maar eens rustig bekijken dan dat wordt nog stevig trainen he meissie goed dat je nog een week de tyd hebt om het twirlen weer op te pakken wat het shoppen betreft niet te gek he want je gaat toch aan je rijbewijs beginnen na deze vakantie he nou ik zou zeggen geniet van new york en maak dat je optyd bij airport n y bent en goed op je spullen letten he je weet wie ik in gedachten heb en wat ik daarmee bedoel ik mis je en kijk uit naar a s zaterdag veel liefs en dikke kus mama

cindy

ach mommie toch niet zo emotioneel doen ghehe :P
maare ik heb niet veel vrij maar dat komt goed, plannen gewijzigd waarscheinlijk zondag naar barcelona tot dinsdag.. en dan woensdag moet ik naar stage collega's ontmoetingsdag ofzo en donderdag 1e stage dag om 8.30 :s hopelijk vrijdag vrij ..

en ja in me vrije minuten hard trainen video's kijken !

love u see u saturday mommieee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!