CindyyUSA.reismee.nl

laatste daagjes

nou de laatste daagjes hier in the city,,

ik ben een vriendin van kamp op gaan zoeken zij woont in staten island niet zo ver van NYcity moest alleen met de ferry over het water maar dat was wel mooi om te zien etc.

Staten island was een stuk rustiger dan de city dan was wel gek omdat je nu een hele week in de drukke stad ben, maar ook wel fijn. eerst zijn we naar een groot shopping center gegaan, hier hadden ze echt vanalles en het was niet echt duur, maar we hadden niet veel tijd dus gingen er weer vandoor. in de avond zijn we naar haar huis gegaan paar filmpjes gekeken en wat gekletst over kamp dat was wel even een relax avondje. de dag erna was ze zelf wat ziekjes dus ben ik terug gegaan naar mijn hostel. In de avond ben ik wat gaan drinken met andere meiden van kamp dit was erg gezellig

Wink

nu en ik net terug van shoppen, eerst naar times square geweest voor wat gifts etc. toen naar 5th avenue de shop straat met alle merken en super dure kleren, maar nice om te zien , zag echt een geweldige jurk! helaas wat de prijs helemaal niet geweldig.. haha maar dat kon ik verwachten, daarna naar abercrombie shop geweest voor geurtje voor mark, geweldig merk! ik liep binnen in de shop en er stond al gelijk een half naakte model waar je mee op de foto kon dus dat even gedaan natuurlijk ! verder was alles best prijzig daar binnen maar was leuk om alle modellen te zien

Wink
geurtje voor mark gekocht, en daarna even gerelaxt in central park, echt heerlijk wou dat we zo'n park in roosendaal hadden! waarscheinlijk was er dan geen roosendaal meer maar oke.

vanavond waarscheinlijk weer met de meiden wat drinken of iets leuks doen en dan spullen pakken voor morgen.

Mamss maak je geen zorgen over de vlucht, ik zorg dat ik er 3 uur van te voren ben en het lijkt een kleine airport te zijn dus komt vast goed en kan altijd vanalles vragen..

zie jullie snel weer !!! :D

<3

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!