CindyyUSA.reismee.nl

terug thuis

Nou waarscheinlijk mijn laatste berichtje hierzo want ben al weer een week thuis nu..

noujaa ik ben thuis maar mijn hoofd hangt nog een beetje in america! Ik moet echt even bijkomen van alles dat ik echt zulke gave weken heb gehad. Mis alles en iedereen heel erg want het was gewoon echt een beetje familie geworden. Even wennen nu weer met trainingen, heb zoveel gemist en allemaal nieuwe dingen toch een beetje raar om alles in te halen, al ben ik wel weer super blij om eindelijk weer me echte baton te kunnen gebruiken en heerlijk te trainen !!

Ook begint school nu weer en werken over een weekje dus hoop hier snel in te komen want nu denk ik er allemaal nog niet zoveel bij na, maar toch belangrijk.

Heb er in ieder geval heeel erg van genoten en wie weet nog wel eens terug!? maar dat zien we dan nog wel....

back to normal life !

xxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!