CindyyUSA.reismee.nl

30 aug.

Hello folks!

nog steeds in het geweldige new york ! gisteren overdag geshopt met een mate van kamp , was erg gezellig, gegeten in een duur restaurant dat was verry nice! maar verry expensive.. maar oke voor een keertje niet erg

Wink

niet erg veel gekocht, zat meer in me hoofd met ik he nog een aantal dagen dus dat komt wel goed haha.. ook kwamen we andere vrienden van kamp tegen in een shop, hoe raar is dat, eerst een paar dagen geleden kwam daryl een vriend van zijn thuis tegen in central park hij was daar gewoon op vakantie en gisterende andere in de shop, en dat in the big city !

De avond zijn we naar een comnedy club geweest, we sproken af om elkaar om 8 uur daar te ontmoeten en dat was allemaal goed gegaan iedereen was er om 8 uur. het was echt een gezellige en leuke avond er waren verschillende mensen die wat comieke deden en sommige waren echt heel goed en grappig. aan het einde van de avond nog wat gehangen in de mac donalds en daarna back to the hostel.

vandaag ga ik denk ik wat shoppen en wat rond hangen in central park, of ik ga naar het strand maar weet nog niet zeker, een kennis van kamp komt vandaag ook aan dus even kijken hoe en wat.

pff nou dan weer bijna thuis.. miss nog een weekendje london en dan zit alles erop en gaat het harde leven weer beginnen

Undecided
en btw, nog geen tattoo denk dat ik het gewoonthuis doe dat is denk beter..

- XXXX- iess

(oohja mama wat bedoel je met dingen thuis afgesproken?)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!