CindyyUSA.reismee.nl

NY city

Hello !!

Nou vandaag 3e dag in NY! het is echt geweldig hier en zou hier echt graag willen blijven wonen haha helaas...

1e dag aankomst; het was in het begin allemaal een beetje hectisch met de subway het was stampersvol overal en wij liepen daar met de koffers etc. maar uiteindelijk aangekomen in het hotel, alles neergesetteld etc. het was al best laat dus we besloten om ons klaar te maken wat te eten en naar times square te gaan. Ik ben hier nou met Daryl een jongen van kamp, bijna iedereen ging gelijk naar NY of Boston maar wij wouden eerst naar Niagara falls dus vandaag dat we samen zijn gegaan. Nou eerst heerlijk chinees gegetenin een leuk restaurantje, daarna times square! Wow wat is dat ongeloofelijk mooi en inspirerend!! ik denk dat we wel 10x rond zijn gelopen haha.

dag 2 ; sochtends zijn we breakfest gaan halen bagels met cream cheese jummiee ! namen het mee naar central park, heerlijk tot relax gekomen in central park en ons ontbijtje gegeten. wat is dat groot ! niet te geloven er kwam maar geen end aan haha, maar echt geweldig ook omdat je zoveel dingen ziet wat je normaal alleen in movies ziet..

na central park gingen we naar liberty, daar konden we met de ferry(de boot) en die ging langs alle gebouwen, state of liberty, en ellis island. dit was echt super gaaf ! en echt iets wat je gedaan moest hebben.

na de reis op de boot liepen we een beetje over straat om alles te bekijken, een paar gekke mannen die een straat show geven maar wel super grappig, ook op de foto met een nep state of liberty waar ze 5 dollars voor vroeg (natuurlijk na dat de foto was genomen..

Undecided
Verder gingen we op zoek naar ground zero, waar de WTC's neergecrasht zijn, het was er allemaal best een rommel omdat er hele nieuwe gebouwen komen die ze aan het bouwen zijn, maar door dat lag het verkeer er ook allemaal wat hectisch bij. Ook zijn we in de memorial geweest, dit is echt akelig en je krijgt aparte gevoelens.. Je kon ook in een centrum en daar showde ze vanalles over de nieuwe gebouwen en het word echt super mooi !, hele nieuwe gebouwen enwatervallen ernaast.

Na dit alles waren we echt super moe dus gingen we terug naar het hotel, het was al best laat en we hadden om 8 uur met kennisen van kamp afgrsproken, maar terug in het hotel bleek er iets mis te zijn met de andere hotel boeking, dus eerst moesten we dat regelen.. na dat uitgevogeld te hebben was het echt al laat dus zijn we voor wat eten gegaan (heerlijke chinees again

Tongue out
) en naar bed.

nou ik ben net wakker , vandaag willen we brooklyn in gaan en empire state building. ik hoop dat ik het durf want het is echt super super super hoog en ik met hoogte vrees.. maar ik wil het echt graag en ga het natuurlijk ook gewoon doen..

ook wouden we misschien naar theater gaan maar dat is wel heel duur dus moeten we even kijken..

mijn foto's staan op face book omdat er hier geen ruimte meer voor is echt balen ! dus als je geen face book hebt check om iemand in de buurt het heeft omdat je je eigen moet inloggen..

jullie horen snel van mijn avonturen !

Dikke kus Cinn

Bo

Wouw, wat ben ik jalours zeg!! Wil nu ook echt nog liever naar de USA!! Zie je snel weer!

Kusjes