CindyyUSA.reismee.nl

2e dag op kamp

Hier weer even een berichtje ..

Het is alweer de 2e dag hier op kamp het gaat best snel..

Ik heb nog niet echt heel veel vermoeiends moeten doen, dit omdat ik gewoon overal mee moet kijken en helpen om te kijken hoe alles in zn werk gaat, zondag zal ik echt mijn eigen groepje krijgen en daarmee heel de week moet werken.

Gisteren Begonnen we met breakfist en daarna arts en graffics, hier bij gingen we tie dyingen, iedereen kreeg een wit t-shirt waarin ze een soort hoopjes moesten maken en vast maken met een stiekje. er waren verschillende kleuren waar ze de t-shirt dan in moesten doen, als ze de stiekjes los maakte zag je hele mooie figuurtjes op het shirt, erg leuk! ik heb er zelf natuurlijk ook 1 gemaakt!

Na arts en graffics gingen we naar MDD (music dance drama) hier konden de kampers zich lekker uitleven op de drums en piano's etc.

tussendoor hadden we lunch en daarna gingen we gelijk verder met fishing. ik dacht echt dat dit heel stom zou zijn maar het was echt grappig ze hebben een mooi meertje en het was lekker weer dat maakte het al gelijk een stuk leuker. Wat wel wat minder is dat er slangen in het bos zitten!

daarna hadden we dinner hierbij kregen we rise met vegetabels and salads en als toetje een chocolade brownie.

savonds gingen we een film kijken was ook lachen!

Het is nu half 5 hier en zit er alweer een halve dag op, ook vandaag gingen we arts en graffics doen hierbij gingen we een vogelhuisje maken, en mochten ze een petje versieren.

zometeen is het dinner time dus ik ga weer stoppen !

dank jullie wel voor alle lieve en leuke berichtjes!! ik mis t daar eerlijk gezegd nog niet echt

Tongue out
:maar dat zal misschien nog wel komen..

Liefs Cindy!

Reacties

Reacties

de buurtjes

Klinkt allemaal superleuk.

Spannend hoor, vanaf zondag je eigen groepje.
Maar dat gaat je vast wel lukken.

De kids missen je wel hoor.
Anders stonden ze altijd bij de schutting: 'Cindy, Cindy' te roepen..............

Luud en José

Wat leuk dat we lekker mee kunnen kijken hoe het er daar allemaal uitziet! Je mag nog heel veel meer foto's maken! Lekker dat ze je eerst een paar dagen rond laten kijken voordat je echt aan de slag moet. Veel plezier!

mien

hey cindy
leuk dat ze je daar eerst de kat uit de boom laten kijken haha
en leuk dat as zondag je eigen groepje krijgt
maar ik weet zeker dat lukt jou wel
nou hier is het erg heet morgen houd de weerman dik boven de 30 graden dus puf puf wat is het weer daar eigenlijk????
nou heel veel succes en ik zie je verhalen wel weer verschijnen gr mien

berno

gotsie schrijf ik een heel verhaal sluit mijn computer ineens af, nou dus nog maar eens hahhaha:

Wat leuk cin om al je verhalen te lezen , je miste mij zeker wel om die slangen te verjagen aangezien ik dat bij insecten ook altijd moet doen hiih
Fijn dat het allemaal goed gaat en dat je ons nog niet mist hahah
Hier hebben we maandag heel hard doorgepeesd om ilse der plek te leren, maar komt allemaal goed hoor.
We zullen een keer filmen dan blijf je lekker op de hoogte!
Veel plezier cinneke en hoop veel verhalen te lezen want dat is wel erg leuk om zo met je mee te leven!
dikke kus Berno

leana

haha, die shirtjes hebben wij ook al moeten maken in groep 8. heb er nog 1 thuis liggen!

Have fun, ik ga weer lekker leren voor mn pww!
hoop op nog meer leuke verhalen te mogen lezen =D

kussiess,, Leana!

big Daddy

Als je nog eens gaat vissen en een slang ziet.....
moet je hem vangen en in stukjes snijden en aan de haak doen...dan kun je misschien een krokodil vangen....
noemen we je voortaan Krokodil Cindy
groeten Pa

big Daddy

Big Daddy is trots op Holland...
WE VERSLAAN DE BRASILIANEN !!!!!!!!!
We hebben gehuiverd maar vooral genoten...
Het is feest in Nederland ...............
Op naar de halve finale............
Grtzzz Daddy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!