CindyyUSA.reismee.nl

stage USA kamp kiwanis

tents

Reacties

Reacties

mom

hoi schatje hier een berichtje van de ex vakantiegangers we zijn weer veilig thuis na een heerlijke tijd met onze vrienden van de camping we hebben goed weer gehad en vanalles ondernomen ik ben blij te horen dat je het zo naar je zin hebt daar met je nieuwe familie ik mag vanavond weer gaan werken maar dat went ook weer snel nou cin ik mis je maar je bent nu snel weer thuis eerst nog genieten van je rondreis wat zul jij veel te vertellen hebben als je er weer bent veel liefs en kusjes van ma

Ineke

Heyz Cinnie

Hoe was je nachtje in NY ?
Egt wel gaaf denk ik =)
Je geniet er zowiezo wel van denk,
Nog 1 weekje op de camp en dan mag je lekker rond gaan reizen - Yippie- a- Yoo
Hoop dat je echt veel kan zien en meemaken!
Geniet er maar lekker van or, meis!
Ik ben wel superbenieuwd naar al je verhalen.
Je zal ook wel lekker bruin zijn, want 't is d'r wel warm weer heej
Wij nog 1 weekje dan gaan we gelukkig de zon opzoeken in Fuertaventura, want hier in ons koude kikkerlandje is 't twee keer niks...... egt butt-weer

Nou Cin, nog heel veel plezier & en geniet er nog maar lekker van, he meissie!

Veel liefs en 'n dikke kus
Ineke
XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!