CindyyUSA.reismee.nl

kids week 4 3rd day

Hee hee

hier weer even een bericht..

dit weekend was ik zo druk dat ik totaal geen tijd had om iets te schrijven.. Ik zal beginnen bij mijn werk week, ik had middle girls deze week en het was echt super makkelijk en rustig ik had alleen maar 9 brave meisjes en 3 counselors. Wel hadden we deze week een night en een day off dat was echt fijn. We zijn toen met een paar counselors rome in gegaan en daar zijn we weesten shoppen, ik had ook echt wat nieuwe kleren nodig.. natuurlijk niet teveel gekocht want wil de rest in NY kopen

Tongue out

Het was dus echt een rustige maar hele leuke week. Ik heb zelfs 2 vissen gevangen haha. Ook was er een snake in de cabin dat was niet zo super leuk een meisje probeerde heb te pakken maar hij was te snel, toen moesten we maar een unit leider halen( het was maar een baby snakje, niet zo'n snake als op mijn foto... het was net geen worm

Wink

Weer een geweldig optreden gegeven met een plastic baton at the awards night haha, maar iedereen vind het helemaal geweldig dus het maakt ook allemaal niet zoveel uit..

Dit weekend was echt super leuk ! Zaterdag ochtend nadat de campers vertrokken moesten we alles opruimen en alles natuurlijk zo snel mogelijk zodat we op onze break konden. Nadat we klaar waren ging ik met 5 andere counselors in de auto naar een waterpark! Het was echt een groot park met allemaal glijbanen zwembaden en attracties ! super gaaf.. helaas was ik zo dom om mijn camera te vergeten !!!

Frown
ik had mijn telefoon bij dus heb een paar fotootjes gemaakt..

we waren best laat terug van het waterpark, dus we hebben een filmpje gekeken en zijn toen naar bed gegaan.

de dag erna uitgeslapen en om 12 uur weer begonnen met werken.

Deze week heb ik weer middle girls met 3 andere counselors maar dit is best een harde week net als volgende week.. we hebben de hele cabin vol met girls dus we moeten iedereen goed in de gaten houden.. maar ook wel heel leuk zo'n volle cabin !

Dit weekend misschien on the bus, ik hoop het eigenlijk heel erg want het is een overnight trip, dus dat wil zeggen dat je in NY city slaapt !! dus laten we hopen

Laughing

nou verder na deze week nog 1 week hard werken en wat dingen afronden en dan vanaf 23 augustes reizen !! wow wat is alles zo snel gegaan ! en wat zal het raar zijn om weer naar huis te komen, het is hier net 1 grote familie echt super gezellig, maar ook super om iedereen weer te zien

Laughing

Thanks voor alle super lieve berichten ik denk heel veel aan iedereen!

Big hug voor iedereen !!

Reacties

Reacties

Bo

Het is inderdaad allemaal heel snel gegaan!! Ik hoop voor je dat je nog naar NYC kunt gaan! Zou natuurlijk wel super tof zijn!
Weet je al een beetje waar je naartoe wilt gaan met de reizen, en hoe je ons dan ook op de hoogte??

Cindy

Hee nichiee,

jaa ik ga zowiezo reizen in NY maar ik kan dit weekend gratis in een hotel slapen en krijg 30 dollar voor eten etc.. dus das makkelijk meegenomen ! =D

Uhm voor de rest wil ik naar niagra falls , misschien miami en NY city.
en ik heb me laptop bij me en als er geen internet verbinding is dan zoek ik gewoon een computer center..

zie je over een paar weken !!

xxx

Berno!!!

haiiiiiiiii Cindy!!!!!!!!!!!!!!lief poepie,

Leuk man dat het steeds nog goed gaat en nog gaver dat je bijna gaat reizen! Ik weet niet of het nog goed gaat komen met het filmpje, weet niet wanneer je precies gaat reizen??
Noorwegen was echt THE BOM!! onwijs vette routines gezien vooral de teams en karissa!! Ze is tweede gworden he, echt heel knap van haar, ze draaide zowel in de halve finale als finale 0 drop enecht overtuigend goed!
Ik heb je wel gemist hoor dus over 2 jaar neiuwe kans in parijs?
Meis, geniet er nog even van he!

dikke knuffel van mij!

Berno!!!

oh ja ik zie hetal 23 augustus ga je reizen, ok I shall try....

Fam. Reijers

Hey Cindy,

Wij zijn bijna klaar voor vertrek naar Italie.
Wij willen je onwijs veel plezier wensen met je doortrek straks door Amerika. Pak wat je pakken kan en maak er wat moois van want wie weet kom je er nooit meer.
1 september komen wij weer terug en daarna zien we je weer bijna.
Dikke kus van ons allemaal en vergeet geen foto`s te maken he!!!!
Have fun xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Leana,Evy,Ed en Lisette

robert dekkers

hey cin
lees wel dat je het goed heb daaro...
niet te veel opmaken in ny eej?:P
hoor je nog wel..

groetjes robert

koen en de andere belgskes

hé Cindy,
tof dat je een nachtje naar NY kan en shoppen zal er ook nog wel bijkomen zeker?
we hebben je gemist op de camping, zeker de boys....
Wim zit ondertussen in New Orleans en daar blijkt het nog heter dan in NY.
nog een weekje werken en dan kan je lekker genieten van je welverdiende verlof.

groeten van de belgskes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!