CindyyUSA.reismee.nl

laatste dag werken

hee hee!!

ff een verhaaltje in mn break.. vandaag is de laatste dag we hadden net deze ochtend carnaval day en het was super heerlijk weer lekker getwirlt met plastice baton.. en lekkere snacks.

dit weekend was echt super gezellig, een mooi hotel met zwembad etc. best lux, we waren best laat in de avonond aangekomen bij het hotel dus we hadden ons zelf snel gedoucht en omgekleed etc. en zijn toen uit weesten eten met de bus groep. heerlijke pizza's super big !! ik kon maar 2 stukjes ervan op

Tongue out
ook een paar mossels op die heerlijk waren.

later een wandelingetje gemaakt en wat drank gekocht en een gezellig avondje gehouden. het is de zwaarste maar laatste week.. de kinderen zijn allemaal misbehaved dus we moeten extra goed opletten.

zometeen gaan we met alle meiden een movie kijken en vanavond awards night en cabin party's en morgen ochtend gaan ze weer naar huis , ben misschien weer met de bus mee..

en dan zondag staff party en reizen, gisteren trein en hotel geboekt naar niagara falls

Laughing
en daarna gaan we naar NYC!

heel veel liefs en big hugs (K) cindy D

Reacties

Reacties

de buurtjes

Sjeeeeeeee......, het zit er alweer bijna op voor je.
Je komt alweer bijna naar huis. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat je naar Amerika vertrok.

Geniet nog even van het rondreizen en we zien het wel als je weer thuis bent.......

mom

hoi lieverd even een berichtje van ma wat gaaf dat je nu toch naar de watervallen gaat ik hoop dat je veel en mooie fotoos kunt maken op je rondreis heb je al een groepje waar je mee rond gaat reizen ? blijf ons op de hoogte houden he schat want ik vindt het toch wel spannend nou je gaat toeren zorg wel dat je nu op tyd op het vliegveld bent zonder stess wij zorgen er in ieder geval voor dat we jou optyd kunnen ophalen maar goed zover zijn we nog niet he geniet van je rondreis en laat op zn tyd van je horen heel veel liefs en kusjes van mama

oma mien

hey hey cindy
eindelijk is het dan aangebroken waar je zo lang naar verlangt hebt hoop dat je op je rondreis heel veel mooie dingen gaat zien en er lekker van kunt genieten dat heb je toch wel verdiend na soms heel zware weken maar die ben je weer snel vergeten hoor dus ik zou zeggen geniet en goed op je spulletjes passen hey en geen dingen doen die ik ook niet zou doen haha
heel veel plezier en geniet hey meid toi toi mien

Koen, Mieke, Wim, franky en alle andere belgen

Hé Cindy,
proficiat je hebt prachtig werk geleverd, we hebben heel veel bewondering voor wat je hebt gepresteerd.
Geniet maar maar lekker van je rondreis, je hebt het dubbel en dik verdient.
Wim zit ook in de USA maar in de buurt van Las Vegas en trekt nog richting San Francisco.
We verwachten een foto van de prachtige Niagara watervallen.

big Daddy

En dan is het zover.......
traveling USA....
Na zware arbeid is het goed genieten.
Geweldig dat je toch naar de Niagra Falls gaat.....
Doe een beetje water in een flesje van de falls.....
net als het zand van een naaktstrand op Texel????
mooie fotos maken..............
en vooral genieten.............
Liefs en xxx Pappie

Saskia

je gaat gewooon al reizen.
het is echt snel gegaan.
en daar ben ik blij om!
ik weet niet of je mij smsje ontvangen heb, maar dat hoor ik dat nog wel een keer ofzo.
woensdag is het weer zover.
mij theorie examen! haha..

lekker genieten schat!

ik spreek je.

kusjee (L)

cindy

hee liefjee(sas)

jaa ik heb t ontvangen , lieff mis jou ook!! maar ben over 2 weekjes weer thuis :D

en voor de rest ik ga heel veel foto's maken en ik ga zeker genieten hihi :D

lovee

mom

hoi schatje wat heb je veel leuke fotoos gestuurd dat waren je laatste groepen zeker en de collegas leuk om ze later terug te zien he nu ben je al bij de waterfals geniet ervan en maak mooie fotoos zodat wij ook een beetje kunnen meegenieten hier want voor ons is het alweer de sleur na de vakantie ik hoop dat twirl routines er nog een beetje in zitten want 12 september is je eerste wedstrijd alweer maar daar zit jij nog niet mee in he liefje tot het volgende berichtje maar weer ik mis je veel liefs mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!