CindyyUSA.reismee.nl

traveling

nou hier weer een heel verhaal..

Een super vervelende zaterdag

Frown
de kids naar huis voor de laatste keer ik had niet verwacht dat het zo zwaar zou zijn, ik was on the bus en ik was on bus 2, en hierin zouden heel veel kindjes van mijn cabin zitten ik was de laatste week youngest girls counselor en ze waren zo leuk dus ik was super blij dat ik bij hun in de bus zat! even later kreeg ik te horen dat ik verplaatst was naar bus 1! en de meisjes die bij mij aan tafel zaten hoorde het en 1 meisje waar ik veel mee opschoot werd heel verdrietig en kwam om mij te knuffelen en ze begon te huilen.. waarbij er nog 2 andere meisjes kwamen en begonnen te huilen dus cindy begon ook te huilen en ik mis ze echt heel erg..

maar okee dus in bus 1 , ik had wat hoofdpijn van het huilen maar het was okee gelukkig maar 1 gevecht wat snel opgelost was.

terug op kamp gelijk gaan slapen want was kapot.. Ook de zondag was een vervelende dag alleen maar opruimen tot 5 maar in de avond een geweldige staff party wat ik nooit zal vergeten!!

vandaag lekker uitgeslapen suitcase ingepakt afscheidt genomen en toen werden we naar de trein gebracht, na 5 uur in de trein nu eindelijk in Niagara falls. Het is nu erg laat om ernaar toe te gaan, we hebben chinees besteld en we zien wel wat we nog doen.

morgen naar de falls en in de avond light shows!

Laughing
en dan woensdag de trein naar New york! en ow ja ik heb besloten misschien een tattoo te laten zetten ! maar dat zien we nog wel..

Nou ben So you think you can dance canada aan het kijken echt geweldig! dus jullie horen van me...

Big hug kisses lovee...

Reacties

Reacties

mien

hey hey cindy
fijn dat het rondreizen nu kan beginnen ik ben stik jaloers op jou, maar ja je hebt het verdiend hey
hoop dat je nu lekker kan gaan genieten van al dat moois wat je nog tegen gaat komen
en heb je goed nagedacht waar je de tattoo gaat laten zetten, ik bedoel dan op je lichaam hey
zou zeggen nog heel veel plezier en goed uitkijken hey gr maar weer mien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!