CindyyUSA.reismee.nl

niagara falls

Wow de falls waren zo gaaf!! het was net alsof je in een droom was... echt niet te geloven zo gaaf !! je had 2 super grote watervallen,1 daarvan kon je echt heel goed zienen de andere was wat verscholen in de mist. We zijn op de boot geweest, en dat was echt zo gaaf je kon alles zo dichtbij zien! en bij de 2e de grootste waterval kon je het alleen half zien omdat je zo nat werd geregend haha. toen we van de boot af kwamen hebben we nog naast de watervallen gelopen echt super gaaf!

na de watervallen zijn we naar een aquarium geweest echt leuk ook ! kleine pinguing's haaien zeepaardjes en allerlei leuke zee diertjes.. na dat was het alweer tijd voor dinner, er was een restaurant naast de watervallen en super gaaf en niet eens duur! dus daar hebben we heerlijk gegeten en wat gedronken.

savonds rond gelopen, in het donker is het echt helemaal gaaf lichten schijnen op de watervallen echt super!

de dag erna moesten we vroeg opstaan om naar de trein te gaan en om 7 uur te reizen naar NY ..

ik heb een hoop foto's gemaakt alleen heb geen ruimte meer voor foto's

Undecided
ik probeer hyves en face book!

www.facebook.nl

www.cinniee.hyves.nl

Laughing

jullie horen snel van me !<3

Reacties

Reacties

co

Hallo Cindy,
Je hebt lang nix gehoord van me (sorry)maar ik volg je natuurlijk wel...
We waren zelf ff out of our land.. :-)
Maar ERG goed dat The Niagra zoeen goede indruk achter gelaten hebben !
Als je terug bent willen we natuurlijk al die grandioze verhalen horen....
Hoeft niet allemaal in 1 x hoor:-)
Maar ik ga ff kijken of mij baas nog blij van me wordt?
We zien je binnenkort terug in N.L.
Ga alvast maar eens een beetje Nederlands oeffenen.
M.v.g. Co :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!