CindyyUSA.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo!

Laughing

Het is zover ik ga stage lopen in Amerika !!! AWESOME! ik ga voor een aantal weken op een summercamp helpen activiteiten te begeleiden zoals zwemmen, verschillende sporten, knutselen/tekenen etc.

Vandaar mijn eigen site waar ik al mijn verhalen kwijt kan en waarvan jullie mee kunnen genieten!

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik ga proberen om zoveel mogelijk dagen te beschrijven en die hier te plaatsen, waar jullie natuurlijk altijd je reactie bij mogen zetten, dit zou ikook super leuk vinden!!

Heel veel liefs,

Cindy!

Reacties

Reacties

De buurtjes

Tuuuuuuuuurlijk willen wij op de hoogte blijven van jou avonturen daar en hebben we meteen ons emailadres achter gelaten.

Laat je nog even weten wanneer je precies gaat vertrekken?
Hoop dat je morgen al meer weet.

Ineke

GOING TO AMERICA!!!!
YiPPie-A-YooH
Finally Girl!!!
Enjoy a lot of this wonderful experience!

You Go, Girl
&
Have A lot of Fun there in the States!!!

Much love to You!

de buurtjes

and..........., grab some burgers over there......

La Paha

Finally you go to the States,we wish you good journey and a pleasant stay....say hello to sir Obama.

Heel erg leuk voor je,het is je echt gegund.........prettige reis en be careful outthere.

Co

Cindy,
Harstikke gefeliciteerd ! Eindelijk naar de states !!!!
Klasse !
Hopenlijk krijgen we veel info over jou verblijf !!!
m.v.g. Co :-)

Big Daddy

Hoi Cindy...
Bij het vertrek was het nogal hektisch en kon ik je niet uitzwaaien.maar ik heb mijn love naar je toe gestraald
en heb gevoeld dat het is aangekomen.
Nou daddys little girl een heel mooi verblijf daar en stuur maar wat mooie fotos door.
grtzz Big Daddy

de buurtjes

Heeeeeeeeeeee Cin,

Net je pa nog even gesproken.
Om 11.00 uur zijn jullie gaan vliegen. Dus nog een paar uurtjes en dan kom je aan in Amerika.

Geniet van de tijd daar. Want voor je het weet is het weer tijd om naar huis te gaan.

We kijken uit naar je verhalen en foto's.

co

Hallo Cindy,
Het doet me goed om te horen dat de heenreis O.K. verlopen is.
En hier in de Marnixlaan zijn we nog steedts erg blij dat het er TOCH van gekomen is !!
We waren een beetje bevreest dat het er niet meer van ging komen >>> WEL DUS .
Hopenlijk zien we snel de eerste foto's

Cindy het gaat je goed.
M.v.g. Co :-)

co

Hallo Cindy ,
Weet jij ook of ik jou foto's kan sturen??
en zo ja >> Hoe dan ?

M.v.g. Co :-)

Cindy

Hoi ome Peter,

Bedankt voor alle leuke berichten!
en als eerste de meiden kunnen het niet lezen haha allemaal engelse..

En als je foto's of filmpjes wilt sturen via hotmail of hyves..

liefs Cindy!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!