CindyyUSA.reismee.nl

Plaatsing!

Na een lange tijd wachten en veel stress kreeg ik eindelijk dan toch een telefoontje van kamp kiwanis dat ze nog een plaats hadden, en zal ook morgen al naar amerika vertrekken!

Ze vertelde dat ze nog een plaats beschikbaar hadden en legde alles uit, een aantal dingen over het camp zelf, het werk en de kampeerders etc.

Het is een underprivilleged/special needscamp. Dit houd in dat de kampeerders die komen allemaal iets speciaals hebben, ze zijn bijv. dakloos,geen ouders meer maar het kan ook zijn dat ze gehandicapt zijn. Dit vind ik dan wel best spannend want ik werk niet vaak met gehandicapte kinderen, maar we zijn altijd met 2 counselors dus dat moet wel goed komen.

Ik zie wel een beetje op tegen de 1e 2 weken, dan komen er (adults) dit zijn oudere mensen, die verblijven dan voor 2 weken op het camp en ook hiervoor moeten wij activiteiten geven. Ik zelf heb niet veel ervaring om met oudere mensen te werken dus ik zal zien hoe het allemaal loopt.. misschien is het wel heel leuk

Wink

Er is internet op het camp dus ik zal proberen zo vaak mogelijk een verhaal achter te laten,al heb niet heel veel vrije tijd..

groetjess..

de buurtjes

Wowwwwww........, super zeg dat je morgen al gaat.

Hoelaat ga je vliegen????
Heb je alles al gepakt?
De kids zullen je missen........

de belgskes

Hallo Cindy,
we wensen je een prachtige reis toe en vooral geniet van deze schitterende gelegenheid.

veel groeten,
Mieke,Wim, Koen & Franky

Markie

Hej meis! Wat spannend zeg allemaal. En morgen al weg, pfoe gaat dan wel snel opeens... Maar des te fijner om er zo snel te zijn!

Geniet er lekker van en heel veel plezier en succes daar, maar met jou komt dat wel goed, they're gonna love u!!! :)

Goede reis.

X Markie...

Adriënne (moeder van Josine)

Hoi lieve Cindy,
Spannend hoor dat je zo snel al vertrekt. Maar aan de andere kant zou je zeggen EINDELIJK!!!
Ik wens je een voorspoedige reis en een geweldige fijne tijd in Amerika. Geniet er maar van. Het zal best hard werken zijn maar je doet een enorme ervaring op.
Lieve schat, goed uitkijken, veel plezier en heel leuk dat je iedereen op de hoogte houdt.
Dikke kus en knuffel, Adriënne xxxxxxx

fam. reijers

Heey Cindy,
Eindelijk zover, we hebben je gisteren toch nog even kunnen zien.
Goeie vlucht en dan zit je dan in AMERIKA.
Geniet en maak er een hele mooie reis van.
En met veel vragen kom je heel ver!!!
lieve groetjes Ed, Lisette, Leana en Evy
tot laters!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

mien

hallo cindy
morgen al weg dat gaat wel in een sneltreinvaart allemaal zeg wil je een heel goede reis wensen en heel veel succes daar in amerika zal je blog blijven volgen dus toi toi gr mien

Bo

Heej!!
Wat super zeg, gisteren gehoord dat je mocht komen, en nu zit je er misschien al wel!! Je hebt er lang op moeten wachten, maar zeker verdiend! Have fun over there! We zullen je wel gaan missen hoor!

Kusjes