CindyyUSA.reismee.nl

laatste dagen + days off

Helloo !

Vanochtend zijn de 1e adults vertrokken en hebben we 2 dagen vrij! Ik moest met 2 andere jongens een kleine training volgen, hierbij kregen we super veel informatie en het was ook echt bored! 1 van de jongens was een Braziliaan en hij wou steeds naar het voetbal gaan kijken, toen kregen we 5 min. pauze, we gingen zo snel mogelijk naar de staff room om de tv aan te zetten.. SHIT het was 1-0 voor Brazil! De andere jongen Andrew was samen met mij voor nederland. na even snel wat tv gekeken te hebben en wat gedronken te hebben hadden we weer wat training, dit duurde gelukkig niet meer zo lang en konden we weer snel naar het voetbal gaan kijken.. Het was bijna afgelopen en het was 2-1 voor Nederland!! whoehoee, Marelow de Braziliaan was wat minder blij

Tongue out
ook was bijna iedereen voor Brazilie dus dat was wel grappig..

Om 1 uurmoest met nog wat andere counselors naar de social securitie voor mijn securitie number.

Nu zit ik in de staff room wat te chillen en ga zometeen wat slaap inhalen want het is wel vermoeiend hier.

Als iedereen terug is van de social securitie gaan we waarscheinlijk de stad in hier, en misschien nog naar vanalles en nog wat.. dat moeten we nog even kijken.. we willen ergens naar toe en dan een hostel nemen omdat dat erg goedkoop is (en je mag niet dronken terug komen op kamp)

Ook morgen hebben we nog vrij dus ook dan gaan we vanalles doen !!

Zondg middag zal de 2e groep adults ariveren en dan voor een week lang..na deze week komen de children !!i'm excited for it

Laughing

Ik denk aan jullie daar, en feest ze !!!! hup holland hup!

x x x

Reacties

Reacties

de buurtjes

Gezellig dus.....

Enne......, word niet te zat he? LOL

fam reijers

Hey Cindy,
Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en leuke dingen doet.

Wat een wedstrijd NEDERLAND gewonnen we hebben heel de wedstrijd op puntje van de bank gezeten, wat een spanning. Leana is naar de markt geweest daar was het ook druk en gezellig wel heel warm 32 graden.
Fijn weekend en ga de boel maar eens ondekken daar.
groetjes Ed. Lisette, Leana en dikke kus van Evy en knuffel van ons

jannie

hoi cindy
ik heb je geen gedag meer kunnen zeggen, maar ik ga je site vaak bekijken hoor.
Gek hoor jij zover weg en dan toch eigenlijk zo dichtbij door het internet.
Goed he dat we van brazilie gewonnen hebben.
Waar een klein land groot in kan zijn.
Vandaag begint ook de tour de france dus ga ik hier ook weer naar kijken.
Ik merk aan je berichtjes dat je het best druk hebt.
De groetjes uit steenbergen

Saskia

dotje,

echt leuk om te lezen!
hahaha je heb ook nederland gekeken haha.
beste!

zijn er leuke mensen met wie je moet werken of?
ik wis eerst je site niet meer haha dom dom dom .

ik dacht mailen,.
maar ik heb hem op hyves gevonden haha,

ik spreeek je !
ik heb trouwens skype al geinstalleert.

dikke kus!
lovee(L)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!