CindyyUSA.reismee.nl

voor mijn kanjers

Pff nou dat was me ff een nachtje!!! flinke party gehouden in een hotel nu best wel lam haha :P maar dat was het waard!

Het is hier nu super warm echt heerlijk! maar ff voor mijn toppers ..

Alle solisten voor morgen heel veel succes! lekker knallen en voor als je nog niet geplaatst ben ga ervoor, jullie kunnen het!!!

De teams , het was natuurlijk allemaal ff wennen om het te veranderen. Bo ik weet zeker dat het gaat lukken je kon het al toen ik er nog was dus daar geloof ik in! En de rest knallen want jullie kunnen!

A-team , Ilse ik weet niet of het allemaal nog gelukt is en of je mee gaat doen anders Heeel veel succes ik geloof in je en het komt helemaal goed !! en even voor iedereen let op de hoofden je lichaam en je baton natuurlijk ! jullie kunnen het gewoon!!

Ik denk aan jullie en het gaat helemaal goed komen

Laughing
!

Voor mijn lieve Opa :

Alvast van harte Gefeliciteerd !!!! ik denk aan u.

Groetjes Cin!

Reacties

Reacties

jannie

lief van je .
ik zal het doorgeven.
ik hoop dat het morgen niet zo warm is.
groetjes uit steenbergen

Bo

Yoeehoeeeww PARTY HARDY!!

Haha, nou wij feesten hier net zo hard door hoor! :) Behalve vanavond dan, want moet morgen natuurlijk wel fit zijn! Denk dat het wel goed gaat komen! We gaan er iig tegenaan. Zal denk weer wel een glibber wedstrijd worden, want het is hier ook zo heet! Maar wel lekker als je vakantie hebt! ;)

We laten het weten

Looking forward to hearing from you!

Evy, Rachelle, en Josine

Hey sweety,

Wat lief dat je aan ons denkt!!
We gaan super ons best doen.... en zullen je zeker missen morgen.

Dikke x Evy, Rach en Jos

ilse.

hey lieverd!

hoe gaat het allemaal daar?
nou ik heb gister mee gedaan hoor.. en voor mij gevoel lukte het aardig haha, natuurlijk niet zo perfect hoe jy het doe :D
ik wens je echt een supper leuke tijd toe maar dat lukt wel denk ik!

dikke kus, ils

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!