CindyyUSA.reismee.nl

beach and foto\'s

Net heerlijk naar het strand geweest het was echt super vet!! wel een beetje verbrand maar dat trekt wel weer bij :P

Morgen middag moeten we weer hard aan het werk want dan komt de 2e groep..

Ik heb er wat nieuwe foto's opgezet van het strand etc.

byee

berno

hey kanjer,

zo te zien is het allemaal supergezellig en vermaak je je prima. succes met je eigen groep!
En thanks voor je lieve berichtje, zekers gaan we knallen vandaag!

big hug from berno

de buurtjes

Je hebt het daar helemaal niet slecht. Ha, ha.

Luud en José

hallo Cindy,
proficiat met je Opa!
Wat een gezellige foto's! Ziet er allemaal erg vakantie-achtig uit! Niet slecht! Geniet er lekker van!

jannie

hay cin
nou we zijn weer thuis .
Het was nogal benauwd in de sporthal, maar we hebben het overleeft.
Ilse heeft goed voor je ingevallen hoor, bernice was tevreden. helaas ging haar 1baton niet zo goed maar met dance was ze eerste.
Ik het ook liever vandaag lekker in de tuin gezeten.
is het bij jullie ook zo warm.
groetjes uit stone mountain

diana

hey cindy!!
ik was vandaag op de wedstrijd.. en hoorde van bernice dat je je eigen site had.. dus ik dacht net.. laat ik eens gaan kijken! maar volgens mijn heb je het daar helemaal supers naar je zin! ik vind het zo tof voor je dat je nog gebeld werd en dat je mocht komen!
meid heel veel plezier met je eigen groepje van de week! en ik lees alle verhalen weer wel!
geniet ervan!
liefs diana

marissa

heey meid!

zo te zien gaat alles helemaal goedkomen daar! ziet er echt supergezellig uit & leuke mensen, volgens mij vliegt de tijd om voor je :)
en how you're doing with the english language? of zoiets :P hihihi,
wij hebben gisteren de HETE wedstrijd gehad, was weer lekker warm daar in eindhoven, maar bij jou is het ook lekker warm zie ik ! :) héél véél plezier daar nog in amerika, & ik volg je hoor! ;) hihi.. can't wait till your home. (K)

xxxjes maris.

Saskia

haaaai dot,

haha, zo te lezen heb je het daar onwijs naar je zin!
lekker feesten:D
ik zal je foto's eens kijken:D

xxxxxxx