CindyyUSA.reismee.nl

einde vd week

Hello !

dit keer wat later met een berichtje maar ik heb het deze week zo ontzettend druk gehad dat ik elke keer in mijn 2 vrije uren echt heb moeten slapen anders kwam het niet goed !!

pff nou de 1e week met mijn eigen campers en dan nog adults ook.. ik had echt geluk met mijn campers want ze waren super makkelijk en super lief 2 oude vrouwtjes. ik zal een beetje vertellen wat we nou op een dag allemaal doen,

Onze cabin met campers moest elke ochtend om 6 uur bij the health center zijn voor hun medicijnen, dit was echt een rot tijd want we verzamelen altijd om 7.45 voor breakfest. we waren dan altijd al rond half 7 klaar en konden we terug in bed. daarna hebben we dus breakfest, en daarna beginnen we met de 1e activiteiten na deze activiteiten is er lunch na de lunch rest hour voor de campers, en daarna weer 2 activiteiten, na deze acitiviteiten hebben we dinner en nog een avond programma.

je moest ze echt overal mee naar toe nemen en meedoen aan de acitiviteiten, ook snachts moesten we shifts doen dit wil zeggen wakker blijven om te kijken of er niks gebeurt, want het zijn wel special needs.

gisteren was het even eng want1 van mijn camper kreeg een seizure, ze viel nock out en gaf geen reactie meer. gelukkig kwamen ze snel helpen en moest ze heel de dag rusten.. eigenlijk zouden ze morgen naar huis gaan, maar dit werd vandaag al omdat het heel de week echt super warm is en er zijn veel zieke gevallen, vandaag zou het nog warmer worden en dat zou gevaarlijk zijn.

dat wil zeggen dat ik nu al heerlijk eerder vrij ben, vanavond ga ik niks meer doen want ik ben super moe heb vanacht maar 1 uur geslapen en vandaag hebben we alles op moeten ruimen etc.

En Nederland natuurlijk in de finale !!!! jeeeh

helaas kan ik de finale niet zien want ik moet dan mee op de bus om de kinderen te halen. want jaaaa volgende week komen de kinderen !! ik heb hier echt zoveel zin in! ik heb de meisjes van 13/14 jaar en ook een meisje die ik 1 op 1 moet behandelen omdat die een soort autisme heeft dus erg spannend !

Maar eerst genieten van mn days off! morgen ga ik heel misschien naar niagra falls! super vet maar moeten we nog even kijken hoe en wat..

ik begin al wel een hoop mensen wat te missen, dus ik probeer zoveel mogelijk te doen zodat ik er gewoon niet aan denk

Wink

liefs Cindy xx

Reacties

Reacties

co

Hallo Cindy,
Idd jou verhaal wordt alleen maar beter!!Onvoorstelbaar wat jij allemaal meemaakt. Jammer dat je de voetbal niet"life"meekrijgt".Maar weer wel stik vet als je naar de Niagara gaat, Ik ben gewoon jaloers!!Foto's maken hé, kunnen wij het ook een beetje zien :-) .
Cindy het gaat je goed! M.v.g. Co :-).
Ps, tis hier ook heerlijk warm !

Luud en José

Hoi Cindy,
zo te lezen is je vakantie idd voorbij en moet je hard werken, zelfs nachtdienst draaien. Maar ik vermoed dat je dat leuker vindt dan maar een beetje rondhangen. Wat leuk dat volgende week de kinderen komen, dan wordt het nóg beter. En ook wij willen heel graag foto's zien van de watervallen! Die moeten geweldig zijn! Veel plezier!

berno!!

he liefie,

Wat ontzettend goed van je dat je de eerste zware week zo goed hebt volgehouden! Dan kan het bij die kinderen niet meer mis gaan hoor! Hier is het ook bloedheet ,zon 35 graden en dat houdt nog wel even zo aan.
Ik heb je mailtje gelezen hoor, hoop dat iedereen die laatste leuk vindt! je hoort wel wat het gaatworden!
Zo en naar de niagara falls , dat zou echt geweldig zijn! Dat lijkt me zo mooi..................

Succes he meis en niet teveel aan ons denken inderdaad maar lekker genieten daar!

dikkek us
BERNO

Big Daddy

Heeyy Meissie
Zwaar programma........
Maar dat kun jij vast aan ////
ben ik van overtuigd.
Nu komen de kids ..waar jij zo naar hebt uitgekeken
zal super leuk worden,,,,,
Kunnen ze weer aan je mooie blonde haren zitten!!!!!!
En als je naar de Niagara Falls gaat kun je er even onder gaan staan .....
lekker om af te koelen..........
Wij zitten vanmiddag bij ons eigen zwembadje.....
hier is het ook super weer..
Vanavond een lekkere koude pint pakken bij Joost
want die is vandaag jarig.....
We missen je nog niet al is het hier thuis wel heel erg stil aan het worden nu Stefan ook op vakantie is....
Fijn Weekend....
Big Daddy

mom

lieve schat
het is hier super stil zonder jou en stefan
gelukkig komt jeffrey af en toe aanwaaien
leuke fotoos heb je gestuurd
ziet er gezellig en mooi uit allemaal
zo te horen ben je al lekker op je gemak daar
en is er volop te doen
geniet nu maar even van de rust voordat de kids komen het zal toch anders zijn maar wel heel leuk
hoe de finale uitpakt hoor je vast snel genoeg
helaas is er geen landgenoot waar je even mee uit je dak kunt gaan maar er zijn toch leuke vienden daar op het camp dus dat gaat vast goedkomen
ik hoop dat de niagara falls gaat lukken lijkt mij te gek om die te zien
nou cin ik mis je wel maar vindt het fatastisch wat jij nu allemaal beleeft
veel liefs en kusjes
mama

mom

hoi cin
ik kreeg net een mooi telefoontje van het cios
je bent door naar het derde jaar
goed gedaan meissie
de rest hoor je wel als je terug bent zei jackeline
nou meis groetjes weer
mama

mien

hey cindy
super van je al die verhalen en fotos had van de week weinig tijd om te lezen maar ik ben nu weer helemaal bij echt keigoed van jou je eerste week en straks de kids ik denk dat dat je nog beter afgaat en over naar het derde jaar toppie meid en genieten daar hey en veel plezier maken daarzo dus toi toi en tot je volgend verhaal of fotos gr mien

Fam. Reijers

Hey Cindy,

Mooie week heb je achter de rug, nu lekker genieten van je weekend voordat je kindjes gaan komen.

Wij hebben hier vandag de oranjedag het wordt bloedheet dus dat wordt veel met water spelen.

Gefeliciteerd dat je overbent naar het 3de jaar toppie,
Leana hoort het dinsdag?????

Missen!!! denk maar zo dat wij allemaal jaloers zijn op jou wat je allemaal meemaakt daar. 1 groot avontuur

Fijn weekend en we horen het wel wat je allemaal gedaan hebt.

liefs Ed, lisette, Leana en Evy xxxx

Saskia

heee meid!

haha dat is niet niks meee,
dat programma.
maar komt vast goed bij jou:D
echt leuk zo 1 op 1 met zo'n kindje!

meid, wel jammer dat je met de finale daar zit.
maar dan feesten we er om als je terug bent. hahaha.

liefsssssssss

Jeffrey

Hey Cindy, je broertje hier...

Het is leuk om te horen dat het daar ginder zo goed met je gaat. Je hebt het Engels al goed opgepakt zie ik, maar dat verwachtte ik zelf ook wel van je :)

Ik hoop dat het goed gaat met dat autistische kindje, dat zou ik al moeilijk vinden als het een Nederlandse was, en jij krijgt meteen een Amerikaanse voorgeschoteld! Ik wens je er in ieder geval veel succes mee, ik heb er het volste vertrouwen in dat het wel zal lukken.

Groetjes,

je broertje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!