CindyyUSA.reismee.nl

1e week met kids

eindelijk dan weer een berichtje.. bereid je voor want ik heb een hoop te vertellen.

Last weekend ging niagrafalls helaas niet meer door omdat het te duur was dit was echt super jammer, ik had er graag naar toe gewillen.. ipv niagra falls gingen we met een aantal collegas naar een soort fun parkje hier in de buurt, daar kon je karten, in botsautos in het water en softballen. Dit was echt een geslaagde middag en het was super gezellig, na dit gingen we nog even naar de wallmarkt en after de wallmarkt gingen we wat eten, dit was ook echt geslaagd we gingen naar een chinees-japans restaurant en het was een buffet je kon dus zoveel eten als je wou en het drinken was gratis dit alles voor 9 dollar.

de nacht van zaterdag op zondag moest ik met de bus om de kinderen op te halen in NY. het was 5 uur heen rijden, in deze uren probeerde ik zoveel mogelijk te slapen maar in de ochtend toen we er bijna waren wou ik zoveel mogelijk zien

Tongue out

Toen iedereen in de bus zat reden we terug naar camp, we reden langs NY city en het was zo gaaf langs al die gebouwen ik kreeg serieus kriebels in me buik ! ik kan niet wachten om na kamp te travelen !!

Dan de 1e week met de kinderen, het was weer een drukke week hard werken maar zeker leuker met de kids, ik zelf had de oudste girls (13-14) dit was erg gezellig en ik had zulke leuke meiden, maar ook 3 meiden die heel erg bitchie waren, ik had mijn 1 on 1 camper en ze was altijd heel erg druk en deed dingen anders als normaal, de andere girls deden dan vaak erg gemeen tegen haar en lachte haar uit, we hebben als counselors dus vaak om de tafel moeten zitten om het uit te praten etc. dit was dus soms minder maar we hebben ook erg leuke activiteiten gehad!

Ik ben net terug van rome we gingen weer even langs de wallmart voor wat stuff en daarna weer wat gegeten, vanavond filmpie kijken en uitrusten want morgen komen de nieuwe kinderen alweer.

Dit keer heb ik de middle girls (11-12) dus ik ben erg benieuwd, helaas heb ik nog niet de jongste want dat vind ik het leukste maar we zullen zien, de oudste girls is goed gegaan en dat was zeker een uitdaging voor mij.

Sorry voor die onderbreeking van te voren ik was net mijn verhaal begonnen en toen gingen we weg.. en ikwou mijn verhaal niet weg gooien haha

Misschien dat ik van de week weer iets achter laat, maar ik heb geen idee hoe het zal gaan, anders next weekend !

Love u all (K)

Reacties

Reacties

co

Hé Cindy ...
Eindelijk weer nieuws van ons USA niggie...
Alleen heb ik het gevoel dat je verhaal halverwegen stopt... Mar da neuk nix ! Hier in Roosendaal alles ok!
Wij zijn net terug van het examenfuifje van Kimberly Heynen!
Er waren er veel van de Rainbows..... Waar is Cindy?? Nee grapje! Nou ga lekker verder daar in de States.
Jammer dat de Niagara falls Niet .. doorging. Misschien krijg je een herkansing??
Namens de rest van dees Broekies... M.v.g. Co :-)

mom

he meissie gelukkig weer een berichtje van jou maar je verhaal is niet helemaal door gekomen het stopte ineens bij de kinderen in de bus als je kans ziet om opnieuw te sturen dan graag zodat we toch je belevenissen kunnen volgen want het is leuk om alles te kunnen volgen ik ben ook net terug van het fuifje van kimberly wat erg gezellig was zo ben ik toch nog een beetje bij de jeugd het is thuis nog steeds erg stil maar gelukkig komt stefan maandag weer terug van vakantie dan is het gedaan met de rust eeh je bent nu natuurlijk erg druk met de kids maar dat houd je toch lekker aan de gang laat snel weer wat van je horen hier thuis draait alles hetzelfde door blijf genieten schat vele kusjes liefs mama

mom

hoi cindy je verhaal nu helemaal ontvangen fantastisch dat het met de kids zo goed is verlopen ik wilde nog vragen of je al een baton gevonden hebt maar zo te horen heb je toch niet veel tyd om te trainen he nou meissie rust even lekker uit en doe leuke dingen daar dan ben je weer klaar voor de volgende groep eeeh ik hoor het allemaal weer wel veel liefs en heel veel kusjes van mama

mien

hallo cindy
leuk weer wat van je te horen had er heel de week al naar uitgekeken maar ja als er dingen zijn die belangrijker zijn gaan die voor natuurlijk
en helemaal tof voor jou dat je de eerste week met de meiden zo goed door gekomen bent volgens mij kan het vanaf nu alleen maar beter gaan wil je daar nog heel veel plezier wensen en hoop als je vrije tijd hebt er kans is om toch nog die leuke dingen te gaan doen zou zeggen toi toi en weer tot horens gr mien

jannie

hee cin
nou dat was me een weekje wel!!!
je hebt het echt druk .
Jammer dat de watervallen niet door gingen ,want dat is juist zo mooi.
Hier is alles rustig hoor.
Het is net 2 dagen iets minder weer geweest , maar nu gaan we weer naar de 28 graden.
Ga morgen naar rotterdam met ilse om stof te halen voor haar nieuwe twirlpak.
Nou weer een hele gezellige week en tot horens
groetjes

Saskia

hee meid!

aaah leuk!
maar blijven die kinderen maar 1 dag dan?
omdat je alweer andere krijg.
echt leuk dat je in NY geweest ben, tenminste zo met de bus.
en ik ben trouwens gezakt voor mij theorie examen.
25 aug. moet ik weer opnieuw op!!!

dikkeee kus(l)

de buurtjes

Druk, druk, druk, druk.........
Wel heel leuk en een hele ervaring natuurlijk.

Als je de jongste kids mist dan mag je die 2 van ons wel even lenen hoor als je weer thuis bent...
Ha, ha.

stefan

Hey zusje,
Ik zie dat je het goed naar je zin hebt daar, klink goed allemaal en dan ben je nog nieteens echt aan het reizen.
Mijn vakantie zit er al weer bijna op nog een paar daagjes camping meepakken maar daar houd het voor mij dan ook bij op.
Chersonissos was super uiteraard weer associaal veel godronken en non stop gefeest met al die gezellige mensen.
Maar kreta is weer veilig want we zitten weer thuis.
Nog even een paar dagen bijkomen en weer aan het werk.
veel plezier nog en ik hou je berichtjes beter in de gaten vanaf nu.

Kusje,
Je grote broer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!