CindyyUSA.reismee.nl

2e week kids

Eindelijk weer wat tijd om te ontspannen en wat leuks te doen..

De 2e week met de kids zit erop, het was een leuke maar ook zware week.. Ik had midle girls (12-13 jaar) het waren leuke meiden, maar er waren er ook een paar die heel erg disrespectvol waren, In het begin ging het allemaal goed en de activiteiten waren leuk, zoals swimming, boating, fishing sports etc. maar 1 avond was ik alleen met een andere counselor(normaal zijn we met 3e maar 1 had dr night off) het was erg hectisch die avond, onze unit leider heeft ons moeten helpen en uiteindelijk sliepen ze. Ik baalde erg van deze avond en dit was ook echt vervelend die avond miste ik iedereen echt erg.

Gelukkig was het de dag erna totaal anders en hadden we weer super veel fun bij de activiteiten, ook hebben we elke vrijdag carnaval day dit zijn heel veel verschillende activiteiten engames bij elkaar en dan kunnen de campers overal heen waar ze willen. We hebben op camp van die nep plastic batons en ik moest baton twirling geven

Tongue out

Iedereen vond het super cool wat ik kon en ze wouden het allemaal leren, de volgende keer wanneer we weer naar de wallmart gaan ga ik zeker zoeken voor een echte baton, want met de plastice ging het niet zo super goed haha.

Ook heeft elke counselor een avond time off, ik had dit woensdag met een leuke jonge en nog andere counselors

Tongue out
We zijn toen naar de cinema gegaan naar de film grown up. Dit was echteen leuke film en we hadden een leuke avond, eerst zaten we in de verkeerde zaal haha toen starte ineens een animatie film dus wij gelijk weer weg haha.

Zometeen gaan we weer op stap en gaan we ergens naar een gezellige pub met kareoke etc. dit word dus weer een geslaagde avond !

Cool

Morgen komen de kids alweer dat is best vermoeiend omdat we nu elk weend alleen maar een middag en avond vrij hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat we niet kunnen feesten ghehe, dan de 1e dag maar wat vermoeiender !

Pap, mam Stefan en Jeffrey? heel veel plezier op de camping doe iedereen de groetjes daar !!

Berno ik kan niet wachten om het filmpje te zien !!! ik hoop dat alles goed gaat met de show , en ik mis het zo erg om te trainen ik hoop echt een baton te vinden ergens, al train ik maar 2 min. ik wil trainen

Sealed

Ik hoop weer veel reacties te kunnen lezen want vind het echt cool om de reacties te lezen !! dat maakt me echt blij haha !

Heel veel liefs en hugs uit het warme amerika! ( misschien ben ik volgend weekend weer on the bus en als je dan on the bus bent blijf je een nacht in NY city dus ik hoop echt dat ik met leuke counselors ga!! dat zou wel tof zijn )

LIEFSS &HUGSSS !!!

Reacties

Reacties

Berno

heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy cinnieeeeeeeeeee,

Wat een leuke dingen doe jij allemaal daar zeg en wat grappig dat je met een plastic baton iets hebt kunnen laten zien...
Hier gaat alles goed hoor. heel druk met nieuwe routines maar het vlot allemaalgoed. Over 2 weken naar noorwegen! Heerlijk genieten!
Volgend jaar in mei is ereen twirlkamp voor advancers in spanje, je moet al voor 31/8 inschrijven maar ik hoop dat jij meegaat?? kost 250 euro inclusief accommodatie en eten en je krijgt4 dagen les van docenten uit heel de wereld, is 12 tm 15 mei in malaga. Ligt aan het strand dus na het trainen nog effe naar het strand , klinkt goed toch?ze willen al zo vroeg een inschrijving omdat ze willen weten of er voldoende animo is, ik zal eens navragen of je ook onder voorbehoud kan inschrijven want het is erg moeilijk plannen zo vroeg van tevoren...

Nou hoop dat je lekker van je vrije tijd kan genieten en houd die kinders maar goed bezig hahhah en wat kunnen ze af en toe vervelend zijn he die kinders.... maar goed dat het de volgende dag weer beter ging.
Hoop je snel dat filmpie te sturen!

Miss you too!!
Dikke kus
BERNO!

Luud en José

Heej Cindy,
ik geloof dat we jou nou pas leren kennen; nooit geweten dat jij zo'n feestnummer bent! Wel leuk hoor!
Wat fijn voor jou dat je daar je talent mag laten zien, met of zonder echte baton, ze zullen onder de indruk zijn.
Wat ziet die bbq er sjiek uit! Jammiejammie!
Have fun Cindy!

Ineke

Heej Lieve Cindy

Dank je wel voor je lieve krabbeltje op m'n hyves!
Dat je daar nog om denkt joh =)
Maar m'n feestje was wel gezellig or.
je pa en ma waren er ook.......weer 'n paar lege flessen sangria hahahaha

Maar ik zie wel dat je 't wel goed naar je zin hebt,
wel ontzettend druk, met al die kiendertjes maar dat is misschien maar goed , dat houdt je lekker bezig!
Daarom moet je maar lekker genieten in je vrije uurtjes!
Ga vanavond maar lekker ziengen in die pub en drink er maar eentje op mij ;)
Wel grappig idee om die kids te laten twirlen met de nep-batons hihihi
enne???? naar de film met je counselors én 'n leuke jonge????
Geeft niet hoor meid, geniet er maar lekker van!!

Hier de groetjes van ons allemaal
Dikke Kuss voor jou
Ineke
xxx

Pa en Ma

Hoi Cindy...
Hier een berichie van pa en ma
we zitten hier in de pc room van de lilse bergen
en Bart komt ook net binnen vallen en je moet de groeten van hem hebben
Het weer is hier ff wat minder maar maakt niet zo veel uit....
dorst genoeg....
en het is hier op de camping wel druk maar toch rustig..Met Sandy gaat het ook goed heeft de ski vijver al weer gevonden .
Koen was vrijdag jarig 25 jaar geworden en mist je ontzettend............
hopelijk kun je nog een baton vinden
dan kun je ze helemaal een mooie show geven
en willen ze je misschien wel houden daar.
de fotos zien er ook mooi uit.
nou werk ze van de week
en hou je taai taai pop.
trouwens heb je mijn liedje nog ontvangen
van...... we gaan op vakantie ??????
We gaan je wel een beetje missen hier...
Nou Cin we gaan een biertje drinken
tot de volgende keer ............
laterzzzzzzzzzz
Pa en Ma

fam. Reijers

Heey Cindy,

Alweer een week voorbij gaat wel snel zo!!!!
Je maakt daar ook wat mee he alle soorten kids, maar gelukkig heb je ook nog tijd genoeg voor leuke dingen zoals stappen en jongens ja dat hoort er ook bij.

Leana is ook overal en nergens en Evy geniet ook van haar vakantie en Ed en ik werken en werken.
Dus Cin geniet ervan voor dat je het weet is het weer voorbij.

Ik heb trouwens een kaartje gestuurd per post ben benieuwd of ie aankomt ik hoor het wel??

Lieve groetjes vanuit Roosendaal oudoeiii XXXXXXXXXX
Ed, Lisette, Leana en Evy

Koen en de andere belgskes

Hallo Cindy,
tof dat we je verblijf in NY op deze manier kunnen volgen.
veel plezier van de belgskes op de camping.

Koen,Wim, Mieke & franky.

Saskia

hee schat!

je feest wat af zeg.
maar gelukkig gaat het allemaal nog goed!
&& ik mis je wel hoor.
ik wist gewoon niet wie er nou mee moes naar het terras haha omdat jij standaard mee ga.
haha.

maar gelukkig heb je het nog steeds naar je zin.

dikkke kuss.

i miss youu.

Linda (van Bram)

Hey Cindy,

heb net al je reisverhalen bijgelezen..volgens mij vermaak jij je prima daarzo..Zo te lezen doe je een hoop leuke dingen en maak je ook een hoop mee..Echt een vette ervaring is dit!! Ik denk dat veel mensen erg jaloers op je zullen zijn, ik in ieder geval wel..Geniet er lekker van, maar volgens mij doe je dat wel..

Veel plezier nog en ik hou je in de gaten (via deze site)..

Liefs Linda

jannie en ilse

hoi pindie (moet van ilse) :P

nou je heb weer een drukke week gehad. hier eigenlijk niet echt veel nieuws.
we hebben hier in bergen krabbenfoor gehad en dat was erg gezellig.
we komen net vn de training en we hebben weer hard getraind we missen je wel hoor meis!
heb je alweer wat nieuwe foto's vn dat is wel erg leuk kunnen we is zien hoe je aan het feesten ben daar :P
nou tot horens dan maar weer & we horen het wel weer.

lieve groetjes ilse en jannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!