CindyyUSA.reismee.nl

kids week 3

Kids week 3 is weer over..

het was echt een geweldige week ! ik had de jongste meisjes en dat was zo leuk! er waren 3 zusjes en die waren z schattig 1 meisje daarvan Jada (je zult haar op veel foto's tegen komen..) ze was zo schattig en dat was ook echt mijn favo camper! af en toe was het wel wat vervelend werk want sommige plaste nog in bed etc dus iedere morgen kon je de bedden verschonen.. of sommige hadden heimwee en je moet ze dan wel troosten..

Maar verder was het echt een top week ! lekker warm zoals altijd, veel songs gezongen en leuke activiteiten.

Ook hadden we deze week buddy's , iedereen moest een kaartje trekken en daar stond dan een naar op van andere werknemers op kamp je moest diegene dan heel de week verwennen etc. ik had best wel pech want de directeur van kamp schreef alle buddy's van iedereen op maar zij zelf deed ook mee en ik had haar natuurlijk.. dus het was wel jammer dat ze het al wist.

verder kreeg ik wat grappige notes met leuke gedichten of teksten etc

Tongue out

Deze zaterdag heb ik heel de dag in de bus gezeten echt super saai.. we moesten de kinderen terug naar huis brengen in new york maar we reden daarna gelijk weer terug naar camp.

Wanner we terug aankwamen op kamp zei iedereen dat ze naar de pub gingen en of we meegingen, ik wou natuurlijk wel dus die avond zijn we weer naar de pub geweest en bijna iedereen was er dus dat was een geslaagde avond!

deze week heb ik weer een weer met midle girls 10-11 jaar, ze zijn allemaal oke dus het word vast weer een geslaagde week ! nu heb ik me dag vrij, zometeen movie kijken slapen en morgen shoppen want ik heb echt nieuwe kleren nodig!! ben al van alles kwijt geraakt hier op kamp.. hopelijk kan ik het nog terug vinden maar heb er nog niet echt moeite voor gedaan..

voor degene die op vakantie zijn of gaan heel veel plezier !!

big hug voor iedereen !!(k)

en ik hoop op veel reacties !!

Laughing

Reacties

Reacties

Bart Janssen

heeeeej cindy !!

hoe is het ermee ??
leuke die verhalen allemaal !!:)

Hier op de camping gaat het ook allemaal wel goed , maar ik denk eerlijk gezegt dat het dit jaar mijn laatste jaar is :)

nou we spreken ons wel!!

Veeel plzier daar !!

(K) bart

Leana

Heey cinnnie!
Ik ben gewoon jaloers van je verhalen, haha! Zou het ook super leuk vinden om met die kleine kinderen te werken!!!
Heb je nog steeds geen baton kunnen vinden?? :(
Het filmpje van ons komt er ook aan hoor, de camera was soms vergeten en toen waren we het weer helemaal vergeten dus dat komt goed hoor! Misschien gaan we hem vrijdag maken want vanavond is het geen training!
Ennn wanneer ben je nou precies klaar?? en wanneer ben je precies terug in nl?? :D:D
Veel plezier en succes met je nieuwe girls!
Ik kijk uit naar je volgende verhaal! :D

Kussies Leana! loveyouu (K)

Leana

oooh het filmpje krijg je toch haha las ik net op je hyves van berno! (A)
haha daar zul je niet veel van zien maarja haha!

kussies (K)

Bo

Hoi Sln-netje!

Wow wat een super verhalen en leuke foto's weer! Moest even bijlezen want ben gisteren terug gekomen van vakantie. Zorg maar dat je snel een baton kunt vinden, anders verleer je het straks nog haha... Het ziet ernaar uit dat je hard moet werken daar, maar wel een hele mooie tijd met lieve kindjes en veel ervaringen!!

Mijn vakantie kon echt niet beter gewoon! Ik wil echt heel graag terug, mis het nu al...

Heel veel plezeir nog en tot het volgende bericht! |

Kusjes!!!

koen

lieve cindy
nog proficiat voor koens verjaardag
Wim is ook op vakantie in amerika
en misschien zien jullie elkaar wel
Wim reist naar de andere kant van amerika
naar los Angeles
en komt langs de tijger van las vegas
rrrraaaauwww;
vanmiddag gaan we nog een tourtje doen waarschijnlijk langs het ijs sloeberke

(mama papa koen
betsie gerard)...door koen geschreven...
en verder groeten van de lilse bergen
grtjs pa en ma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!